Rabu, 7 November 2012

SO SAD...


SEDIH DAN HIBA HATI KU......



Dh lama aku xrasa macam nie..hati nie rasa di robek2...di hiris2....betul2 sedih dan pilu...

Sampai hati kau buat ku menanggis lg..sampai hati kau luka kan hati ku....

Ku curahkan kasih sayang seikhlas hati ku padamu...

Aku cuba menjadi yang terbaik untuk mu.....

Tetapi kau dustai hatiku...kau permainkan hati dan perasaan yang suci ini.....

Aku harus tabah harus kuat....aku tidak akan menanggis lagi....

Pengalaman semua ini membuat aku sangsi dan curiga dengan kaum adam..

Ya allah, kau ketemukan lh aku dengan lelaki yang ikhlas mencintai aku dan sayang kn aku kerana agama-Mu...sesungguhnya lelaki yang mencintai aku kerana aku dan agama-Mu adalah lelaki yang ikhlas hatinya...

Ya allah...kau tabahkan hati ku ini....hanya kau yang tahu bertapa hati ini merintih sayu.........




1 ulasan:

shiela berkata...

bole jek......n tq hu2